MKB

Heeft u een Midden- of KleinBedrijf (MKB)? Dan bent u net als een ZZP’er verplicht om een juiste administratie te voeren. Echter, u wilt graag ondernemen en geen administratieve rompslomp. Daarom kunt u ons inschakelen en u bent van alle zorgen af. Een goede financiële administratie is de bouwsteen van een goed bedrijf.

Samen met u bekijken we welke werkzaamheden u zelf kunt doen, en wat wij voor u kunnen betekenen.


Bij de administratie kunt u denken aan:

  • Debiteurenbeheer: verkoopfacturen opstellen en boeken, opvolging tot aan de betaling van de klant.
  • Crediteurenbeheer: inkoopfacturen boeken en indien gewenst betalen.
  • Kas & bank: inboeken van kas en bank mutaties, en verzorging van uw betalingsverkeer.
  • Salarisadministratie / Loonadministratie
  • Aangifte Omzetbelasting: aangifte omzetbelasting bij de Belastingdienst verzorgen.
  • Aangifte vennootschapsbelasting (MKB).
  • Rapporten: het voor u inzichtelijk maken van uw maand-, kwartaal- of jaarcijfers.
  • Begrotingen: het opstellen van een begroting voor uw bedrijf, inclusief omzetverwachtingen en kostenverwachtingen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie!